Vragen bestelling

Hoe kan ik een bestelling wijzigen/annuleren?

Neem a.u.b. contact op met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of stuur ons een bericht met gebruikmaking van ons contactformulier of per e-mail aan service@proidee.nl.


Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

Informatie over uw bestelling krijgt u telefonisch via onze servicehotline 024 - 3 511 277 of door ons een bericht te sturen met gebruikmaking van het contactformulier.


Kan ik de artikelen van Pro-Idee ook ergens in het echt bekijken?

Onze producten kunt u zien in onze shops. Onze shops bevinden zich in Aken, op vliegveld Keulen/Bonn en op het vliegveld in Düsseldorf. Houd er a.u.b. rekening mee dat in onze shops niet alle producten uit onze catalogus en webshop verkrijgbaar zijn. Uiteraard kunt u van tevoren telefonisch informeren naar de beschikbaarheid van bepaalde producten. De openingstijden en telefoonnummers vindt u hier.
U kunt onze producten natuurlijk ook gewoon bestellen en thuis op uw gemak bekijken - u hebt bij ons 29 dagen retourrecht.


Wat kan ik doen als ik een artikel bij een andere aanbieder goedkoper heb gezien?

In dat geval geldt onze prijsgarantie. Stuur ons a.u.b. met gebruikmaking van het contactformulier de link naar het goedkopere artikel of stuur ons per post de desbetreffende folder. We kunnen uw aanvraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen. Ons adres vindt u hier.

pu