Vragen betaling

Welke betaalmethodes biedt u aan?

De door ons aangeboden betaalmethodes vindt u onder het punt Betaling.


Wat zijn de bankgegevens van Pro-Idee?

Onze bankgegevens zijn:
Rabobank
NL24 RABO 0153 9868 32
RABONL2U


Hoe kan ik met een creditcard betalen?

Betalingen per creditcard worden afgehandeld door service provider 'Ingenico'.

Ingenico is een van de grootste Europese aanbieders van betalingsservices en regelt voor meer dan 35.000 klanten wereldwijd de veilige afhandeling van onlinebetalingen. Het opslaan van uw gegevens gebeurt met inachtneming van de strengste veiligheidsvoorschriften en conform de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
Rond eerst uw bestelling af tot punt 4, 'Bestelgegevens'. Selecteer dan als betaalmethode 'creditcard' en klik vervolgens op het veld 'verder'. Bij punt '5 Controleren en bestellen' kunt u nog eens controleren wat u hebt ingevoerd. Door te klikken op 'Nu kopen' rondt u uw bestelling af en wordt een venster geopend waarin u uw creditcardgegevens kunt invoeren. Selecteer uw creditcardinstelling (Master Card of Visa) en vul de bijbehorende velden in.


Wat moet ik doen wanneer voor het invoeren van mijn creditcardgegevens ook naar een wachtwoord wordt gevraagd?

Het gaat hier om een veiligheidsservice (Verified by Visa, MasterCard Secure Code of Diners Club ProtectBuy ) van uw creditcardinstelling. Verified by Visa, MasterCard Secure Code of Diners Club ProtectBuy beschermt uw kaart tegen ongeautoriseerde transacties en biedt u de grootst mogelijke bescherming bij onlinebetalingen. Voer a.u.b. in het weergegeven veld uw persoonlijke wachtwoord in, zodat uw betaling per creditcard voltooid kan worden.


Hoe kan ik mijn creditcardgegevens voor een al verzonden bestelling wijzigen?

Creditcardgegevens die al zijn verzonden, kunnen niet meer worden gewijzigd. Neem daarvoor a.u.b. contact op met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of stuur ons een bericht met gebruikmaking van ons contactformulier.



Wat moet ik doen als mijn bestelling wordt afgebroken tijdens het invoeren van mijn creditcardgegevens?

U hoeft uw bestelling in dat geval niet opnieuw door te geven. Als de betaling met uw creditcard niet gelukt is, nemen we contact met u op.


pu