Vragen klachten

Hoe kan ik een klacht over een defect artikel melden?

Bovenop de wettelijke garantie van 24 maanden hebt u bij Pro-Idee een langetermijngarantie van minimaal 3 jaar. Neem in geval van een klacht over een defect artikel a.u.b. contact met ons op via onze servicehotline 024 - 3 511 277 of door ons een bericht sturen met gebruikmaking van ons contactformulier.


Wat moet ik doen als bij levering een artikel ontbreekt, maar het wel op de factuur staat?

Neem contact op met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of stuur ons een bericht met gebruikmaking van het contactformulier.
Om uw aanvraag snel in behandeling te kunnen nemen, hebben we de volgende informatie van u nodig:
1. Wat is het stempelnummer op uw factuur?
2. Werd het ontbrekende artikel op de factuur afgevinkt?


Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd is?

Neem a.u.b. contact op met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of stuur ons een bericht met gebruikmaking van het contactformulier.
Als u bij levering al meteen kunt zien dat het pakket beschadigd is, raden we u aan de levering te weigeren en contact op te nemen met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of ons een bericht sturen met gebruikmaking van het contactformulier.


Wat moet ik doen in geval van levering van een verkeerd product?

Neem a.u.b. contact op met onze servicehotline 024 - 3 511 277 of stuur ons een bericht met gebruikmaking van het contactformulier.

pu