Vragen levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Log in op Mijn Pro-Idee. In de rubriek 'Bestellingen' ziet u de actuele verwerkingsstatus van uw bestelling.


Hoe kan ik mijn levering naar afleveradressen laten sturen die afwijken van mijn factuuradres?

1. Afwijkende afleveradressen

Het pakket wordt naar afleveradressen gestuurd die afwijken van uw factuuradres – de rekening zit in het pakket.

2. De cadeauzending
Het pakket wordt naar het adres van de ontvanger van het cadeau gestuurd. Er zit een brief bij met een verwijzing naar de gever. De factuur wordt apart naar u opgestuurd.

Invoer van afwijkende afleveradressen in het veld 'het afwijkende afleveradres'

Het van het factuuradres afwijkende adres kunt u in de stap 'Bestelgegevens' van uw bestelling invoeren. Open het veld 'Het afwijkende afleveradres' en kies daar een reeds opgeslagen adres of voer een nieuwe afleveradressen in.
Let er alstublieft op dat u bij de levering van een cadeauzending het veld 'Rekening niet bij het pakket doen, maar los naar het factuuradres sturen' aanklikt.


Hoe kan ik reeds opgeslagen afleveradressen veranderen?

Log in op Mijn Pro-Idee om reeds opgeslagen afleveradressen te veranderen. In de rubriek 'Klantgegevens' kunt u onder 'Afleveradressen' het adres veranderen of wissen.


Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij mijn bestelling meerdere artikelen tegelijkertijd worden verstuurd?

Neem daarvoor a.u.b. contact met ons op via onze onze servicehotline 024 - 3 511 277.


Wat zijn de verzendkosten?

Informatie over de te betalen verzendkosten vindt u op onze pagina met Klantenservice.


Moet ik bij ruiling opnieuw verzendkosten betalen?

Bij ruiling voor een andere maat, kleur of een ander product berekenen we – net als bij een nieuwe bestelling – de normale verzendkosten.


Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?

Een lijst van de landen waar wij leveren en de bijhorende tarieven vindt u op onze pagina met Klantenservice.


pu